SOUSTŘEDĚNÍ 2022

KEMP 2/START

Po nejmladších naši nejstarší...starší žáci zahájili kemp na Boskovickém stadionu a jdou do toho na plno....sezóna za dveřmi...tak pilně trénujme....sledujte, budeme Vám zde přinášet aktuální informace....

KEMP 2/DEN 2.

Další den snažení za námi, ale bez vydatné stravy by to ale nešlo..

KEMP 2/DEN 3.

Kemp se nám překlopil do své druhé půle a já zapomněl na jednu důležitou věc....jistě jste si všimli, že nám na fotkách mezi trenéry přibyla nová tvář....je jí Jakub Svoboda z Karlových Varů.....vítáme ho mezi námi a přejeme mu plno sil a trpělivosti s našimi vlčaty.....

KEMP 2/DEN 4.

Každý den ještě o trošku náročnější..... dnes byl vrcholem duel s hráči ze souběžně probíhajícího kempu týmu Technika Brno..... s hokejisty ročníku 2008 sehrála vlčata vyrovnaný přátelský zápas....Děkujeme týmu Technika Brno za možnost poměření sil.... bohužel z něj nemůžeme z důvodu technických problémů s fotoaparátem poskytnout obrazový materiál, za což se omlouváme, tak alespoň ochutnávka z dalších tréninků....

KEMP 2/DEN 5.

Všechno dobré jednou končí.... a tak je to i s tímto kempem. Ještě se pořádně zapotit ve výstroji pal vypilovat práci s hokejkou, pořádně se najíst a zase hurá na led užít si poslední chvíle kempu.....na závěr samozřejmě nesmí chybět zápas, do kterého se aktivně zapojili i trenéři a odměna 😄😄😄 ve formě pár posledních koleček kolem ledové plochy..
Jen nezapomenout převzít upomínkové foto a hurá domů....užít si poslední týdny prázdnin.
Ani ty však nebudou bez ledu, jelikož nám již příští týden začínají pravidelné tréninky.
Děkujeme trenérům za perfektní péči a přejeme jim hodně sil a trpělivosti s vlčaty v následující sezóně.👍👍👍👍👍

DALŠÍ FOTOGRAFIE ZDE

KEMP 1/DEN 4.

a je to za námi....čtvrtý den kempu byl díky sluneční výhni ve volnějším režimu...po kvalitní rozcvičce si vlčata mohla vybrat....některá šla dodělávat stavební práce na pískovišti a ti největší nezmaři se pustili do posledního turnaje ve fotbálku.....potom naposledy poobědvat......chvíle poledního klidu a jdeme si pro odměnu....jak je již dobrým zvykem, dostala vlčata mimo sladkostí i upomínku ve formě koláže z fotografií z kempu.....potom společné foto a někteří už vyhlíželi rodiče....většina by si však kemp ráda prodloužila, protože čas při pestrém programu utekl jak voda!!!!!!!Děkujeme všem zúčastněným....bylo to fajn ....ahoj za týden na ledě!!!!!

KEMP 1/DEN 3.

....za námi další rušný den...už třetí...to to letí.....po vydatné snídani část vlčat zamířilo k Vlčí skále....v průběhu výletu na ně čekalo plno úkolů.....druhá půlka si dala turnájek ve fotbale.... po zaslouženém obědě a poledním klidu Vlčata zamířila relaxovat do bazénu... pak ještě trošku potrénovat a už tu máme kytaru a táborový oheň..... do kempu se nám zatoulali také fotbalisti z Brna Slatiny, některá vlčata si s nimi ještě zahrála fotbálek při kterém ukázala svoji všestrannost a s o dva roky staršími hochy sehrála vyrovnaný souboj.......

KEMP 1/DEN 2.

Dnes nám slunce děti pěkně rozehřálo, od rána cvičení obratnosti s hokejkou, fotbalový turnaj... snažení proloženo dostatkem odpočinku a zakončeno přípravou dřeva na středeční opékání... mezi tím občerstvení které zajistily rodiče našeho malého brankáře a obchodní řetězec Kaufland......
DALŠÍ FOTOGRAFIE ZDE

KEMP 1/DEN 1.

Tak už to začalo.......jsme na letním kempu ve Sloupu a budujeme kondičku na nastávající sezónu.....jak je vidět, tak ani po měsíci neubylo chuti k pohybu a soupeření... budeme přinášet aktuální informace........👍

Vyplněný formulář odesílejte nejpozději do 31. 5. 2022 na email:
skmbmladez@seznam.cz

PŘIHLÁŠKA - FORMULÁŘ ZDE:

SOUSTŘEDĚNÍ SLOUP 2021

SOUSTŘEDĚNÍ SLOUP - DEN ČTVRTÝ

Kemp Sloup den čtvrtý: Slunečný den🌞🌞jsme zahájili opět písní a tancem:). Po náročné rozcvičce, snídani a kontrole úklidu v chatkách se naše květinové🌷 týmy odebraly na hřiště🏒🏒🏒, kde se do oběda snažily doslova urvat poslední body do tabulky. Sportovní část zakončily děti fotbálkem⚽⚽⚽ s trenéry, který hrály se stejným nasazením, jako všechny předchozí soutěžní zápasy. Po obědě začalo balení a úklid chatek a postupně již přijížděli rodiče a prarodiče.....museli však chvíli posečkat, jelikož bylo potřeba děti odměnit za výkony 🥅🥅podávané při trénincích během celého kempu. Po vyhodnocení soutěží a předání upomínkových fotografií🏅🥈🥉 ještě trenéři řekli hráčům informace k přípravě na ledě!🏒🏒 Děkujeme všem zúčastněným a hlavně trenérům za to, jak pestrý a zajímavý program připravili.👍🙌👏👐Ahóóój...uvidíme se ve STŘEDU na ledě.⛸⛸🏒

SOUSTŘEDĚNÍ SLOUP - DEN TŘETÍ

I přes drobné mrholení☔ začal den aktivně. po rozcvičce a vydatné snídani následovala série dalších hokejbalových🏒🏒🏒 a fotbalových ⚽️⚽️⚽️zápasů o body. Průběžné vyhodnocení proběhlo při zdravé svačině🍎🍎. Další body mohli hráči nasbírat při procházce v okolí kempu. Odpoledne následoval přesun autobusem do Žďárné, kde v tělocvičně pokračovaly soutěže o body⚽️🏒🤸🤾‍♀️. Den jsme zakončili špekáčky a kytarou😆😁. Stav teamu: Kondice výborná, únava veliká ale stále ZTRÁTY=0😆😁

SOUSTŘEDĚNÍ SLOUP – DEN DRUHÝ

Kemp Sloup, den druhý: I přes deštivější ráno💦 se všichni probudili do druhého dne s výbornou náladou 😆a den zahájili zpěvem a tancem👍. Následoval však náročný trénink🏋️‍♂️🏋️🏋️‍♀️ a den plný bodovaných soutěží. Naše květinové partičky si vyzkoušely trejd a týmy se nám díky pečlivému výběru kapitánů pěkně promíchaly. Na konci dne čekalo ty nejmladší fotbalové ⚽️⚽️měření sil s hráči týmu Sparta Brno. Ukázali, že ani v tomto sportu se neztratí🥅. Stav týmu: Kondice výborná, nálada výborná a i přes nějaké odřeniny ztráta=0. Zdraví vás Sedmikrásky, Orchideje, Pampelišky, Hluchavky a Tulipány.🌷

SOUSTŘEDĚNÍ SLOUP – DEN PRVNÍ

Tak nám to včera začalo. První den kempu se vydařil, .⛱☀️prosluněné horoucí odpoledne vystřídala osvěžující noční bouře⛈. Děti si užily intenzivního tréninku💪👍 i dovádění před chatkami. Hlášení stavu teamu:🏒🏒🏒 Kondice výborná, ztráty nulové.😆

SOUSTŘEDĚNÍ BALDOVEC 2020

SOUSTŘEDĚNÍ BALDOVEC – DEN TŘETÍ A ČTVRTÝ

Během uplakaného sobotního dopoledne bylo ukončeno předáním upomínkových fotografií soustředění mládeže SKMB Boskovice. V pátek však stihly děti ještě intenzivně potrénovat a vyzkoušet si další sportovní disciplíny, za odměnu jim rodiče s trenéry a realizačním týmem připravili posezení u táborového ohně. Některé děti ukázaly, že se dovedou nejen ohánět hokejkami, ale zazpívají obstojně i pár táborových songů.

SOUSTŘEDĚNÍ BALDOVEC - DEN DRUHÝ

Naše vlčata mají za sebou další den soustředění. A byla to paráda. Dnes se lezlo i vzhůru.

SOUSTŘEDĚNÍ BALDOVEC– DEN PRVNÍ

Blíží se nám sezóna na ledě, tak proč se ještě nenadýchat čerstvého vzduchu mezi lesy. Na Baldovci dnes zahájily naše děti hokejové soustředění během kterého je třeba nasát ještě trošku energie srpnového slunce a uchovat si ji na led. Pod dohledem trenérů vybavených nejnovějšími poznatky a tréninkovými trendy ČSLH to jde hned lépe.